پیش نویس ها

مجله اینترنتی
ریزفهرست یا ریزتیترهای کتاب هستند. از آنجا که معمولاً فهرست‌های مباحث مقررات ملی ساختمان خیلی کلی هستند و شامل ریزموضوعات پرداخته شده در کتاب نیستند، داوطلبان به صورت دستی جدولی که شامل ریزفهرست و موضوعات مهم کتاب هست را آماده می‌کنند. و اکثریت داوطلبین هم به دلیل کمبود وقت و یا اینکه زمانشان را برای نوشتن و آماده کردن تیترواژه هدر ندهند، سعی می کنند بصورت آماده آن را تهیه کنند.

تیترواژه ها دو نوع هستند: 1- تیترواژه به صورت الفبایی که به تفکیک هر مبحث بوده و روی جلد هر مبحث چسبانده می شود که اولین بار گروه معمار98 آن را تهیه و با عنوان "واژگان طلایی" منتشر کردند که بعدها مؤسسات دیگر از روی آن کپی کرده و با عناوین دیگری به فروش گذاشتند. و یا 2- تیترواژه به ترتیب صفحات کتاب که درواقع همان ریزفهرست کتاب است که بعضاً به آن چارت یا فلوچارت نیز گفته می شود.

اینکه شما به عنوان یک داوطلب از کدام یک از این تیترواژه‌ها استفاده کنید به سلیقه و راحتی خودتان وابسته است. اگرچه اکثر داوطلبان بعد از بررسی‌ها و تجربه‌ی آزمون دادن، واژگان طلایی را انتخاب می‌کنند که تصویرِ همین مطلب مربوط به آن است.

شما برای اینکه تشخیص دهید با کدام یک از این ابزارها راحت تر هستید، کافیست چند تست از یک مبحث را انتخاب کنید و ببینید با کدام یک از این دو ابزار می توانید بهتر صفحه پاسخ را از داخل کتاب پیدا کنید. برای این کار کافیست وارد سایت معمار98 شوید. در صفحه خرید یک نمونه رایگان برای هر کدام قرار گرفته که می توانید ابتدا نمونه رایگان را تهیه و تست کنید تا به نتیجه و اطمینان برسید.

برای مشاهده توضیحات ویدیویی تیترواژه و نحوه استفاده و تهیه آن، به لینک زیر در سایت معمار98 مراجعه کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

   مشاهده و دریافت واژگان طلایی (تیترواژه) که به ترتیب حروف الفبا برای هر مبحث تفکیک شده است و روی جلد هر کتاب چسبانده می‌شود.

واژگان طلایی آزمون نظام مهندسی ساختمان

 

    مشاهده و دریافت چارت یا ریزفهرست (تیترواژه) که به ترتیب صفحات کتاب است.

چارت طلایی - فلو چارت - تیترواژه آزمون نظام مهندسی

منبع: سایت memar98.com


فریلنسرینگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۱۹
سعید قائمی مرودشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی