پیش نویس ها

مجله اینترنتی

چرا خانم ها لباس های جذاب می پوشند؟

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ

 
این شاید سوال خیلی از شما آقایان باشد. در مصاحبه ای نظر خانم ها را در این باره جویا شدیم. پاسخ یکی از خانم ها به این سوال این بود:
زن ها لباس باز و جذاب نمی پوشند که مردها به آنها خیره شوند. این کار را می کنند که حسادت زنان دیگر را جلب کنند.
 
اما بیشتر خانم ها بر این عقیده بودند که دوست دارند مردها به آنها نگاه کنند اما نه بیش از اندازه. فقط به این دلیل که آنها به دنبال توجه هستند به این معنی نیست که می خواهند مردها از آنها سوءاستفاده کنند.
این سوال را از 49 دختر دانشگاهی، 25 نفر از یک کلاس و 24 نفر از کلاسی دیگر پرسیدیم و از آنها خواستیم بین 1 تا 10 موافقت خود را اعلام کنند.
دختران هر دو کلاس تقریباً پاسخ های مشابهی ارائه کردند. بیشتر آنها گفتند که با پوشیدن لباس های جذاب دوست دارند توجه دیگران را جلب کنند و احساس خوبی نسبت به خودشان پیدا کنند. دلیل آن می تواند این باشد که به اشتباه یاد گرفته ایم ارزشمان به ظاهرمان بستگی دارد.
اما آنها به دنبال توجه که هستند؟ برایشان مهم است که مردان به آنها چطور نگاه می کنند؟ زنان دیگر آنها را چطور می بینند؟ یا جامعه چه تصوری از آنها دارد؟
نظر این 49 نفر تقریبا به طور مساوی هر یک از این سه گزینه را انتخاب کردند. تقریبا یک سوم آنها نظر زنان دیگر برایشان مهم بود، یک سوم دیگر برای جلب نظر مردان لباس های جذاب می پوشند و یک سوم بقیه به این دلیل چنین لباس هایی می پوشند که جامعه به زنان جذاب بها می دهد. ساده ترین راه برای فهمیدن اینکه طبق استانداردهای جامعه جذاب به نظر می رسید یا نه این است که واکنش مردان آن جامعه را بسنجید.
آیا کسانی هم بودند که به این خاطر استفاده از لباس های باز و جذاب که مردان با آنها مهربان تر رفتار کرده و به آنها خدمت کنند؟ بله تقریبا یک پنجم آنها چنین نظری داشته است. یک پنجم دیگر هم از اینکه با این روش می توانستند با مردان بیشتری معاشرت کنند احساس خوشنودی می کردند و یک سوم از آنها هم برای جلب توجه یک نفر خاص لباس های باز و جذاب را انتخاب می کنند.
وقتی از این خانم ها سوال شد که آیا برای برانگیختن میل جنسی مردان لباس های جذاب می پوشند یا نه، تقریبا همه آنها عدد 1 را انتخاب کردند. این یعنی تقریبا هیچکدام از آنها به دنبال جلب توجه جنسی نیستند. تنها استثنا کسانی بودند که برای برانگیختن شهوت یک فرد خاص که دوستش دارند از چنین لباس هایی استفاده می کنند.



منبع: www.1doost.com


فریلنسرینگ

نظرات  (۵)

برای رسیدن به هدف،باید از مرز خستگی گذشت؛باید نیرومندتر از توان خود بود
(گروتوفسکی)
خانم ها بیشتر برای رضایت و احساس خوشایندی خودشون لباس های جذاب میپوشن. و اصلا برای تحریک جنس مخالف این کار رو نمیکنن.
خوشتیپ بودن مرتب بودن شیک بودن مسلما برای رضایت و احساس خوشایند بودن

خود طرفه کمی هم پز دادن

اما لباس تنگ یا لباس باز مسلما حتی اگر هدف جلب توجه جنس مخالف نباشد

این اتفاق می افتد و جنس مخالف حتما تحریک میشود و مشکلات خاص خود را دارد

پس بهتر است زیبا بپوشیم اما نه به قیمت از دست دادن

ارزشهامون و ارزان فروختن آنها
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۶ م.ا.ه... خانوم
جالب بود!
عجب تحقیقی!! ایشاالله که با این تحقیق باری از مشکلات جامعه برداشته شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی