پیش نویس ها

مجله اینترنتی

نامه ای به منجی

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ

آسمان ها تا کی برایت گریه کنند؟ صاعقه ها تا کی شیون درد دوریت را بر سر زمین زنند؟ زمین تا کی در جایی که تو پا نمی گذاری بلرزد؟ بادها تا کی و تا کجا ابرها را دور کنند تا خورشید به امید دیده شدن تو  طلوع کند و تا کی با حسرت ندیدنت غروب؟

نمی دانم در کدامین طلوع تو را خواهم دید و در کدامین غروب خواهم رفت و تو را نخواهم دید. ولی ناراحت نیستم چون همانا انتظار احساس زیبایی است وقتی می دانی کسی که در انتظارش هستی تو را فراموشت نمی کند. در جایی خوانده بودم هر گاه کسی را که دوست داری ببینی دنیا را رها کن و آن را به حال خود واگذار. من نیز در رسای تو آرزوهایم را ترک کردم، جز یکی که همین است و گویند که شریف ترین اعمال است.

نمی دانم که این طومار بی پایان من کی به دست تو می رسد، شاید انتظار خیلی سختی باشد اما سخت تر از این انتظار، انتظاریست که از کودکی یا بهتر بگویم از بدو تولد در من بوده. چیزی که برای آن خلق شدم اما تا به حال پاسخی ندیدم.

آیا کسی هست که تو را درک کند؟

کسی تو را درک نکرد مگر آسمان بی کران که شب و روز برای تو گریه می کرد و هنوز هم.

آیا کسی هست که تو را همیشه به یاد آورد؟

آنان که تو را از یاد برده اند، نمی دانند تو به یاد آن هایی، اگر نه آنچنان به تو می اندیشیدند و روز و شبشان را انتظار می کشیدند تا حتی صدای زیبای گام های تو را بشنوند که می آیی.

آری تو ... 

موعود دوست داشتنی من.

نامه ای به منجی



نویسنده: کاظم لمسو-1388


منبع: پیش نویس ها


نامه ای به حضرت مهدی-نامه ای به منجی بشریت-امام زمان-نامه ای به موعود-نوشته هایی در مورد حضرت مهدی-دکلمه ها درباره حضرت مهدی


فریلنسرینگ

نظرات  (۸)

besiar ziba bood.


سلام
متن خیلی مناسبی برای تصویر بود.قشنگ بود

خیلی خوب گفتی

حقیقته واقعا.

دستت خوش...

۰۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۶ مقداد منطقی
بسیار زیبا گفتی
به امید ظهور
یا حق
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۸ شاهین رضاییان
سلام
متن جالبی بود
ممنون از دعوتتون.
سلام بصیر
ممنون به وبلاگ ما سر زدید
راستی این عید بزرگ را به شما و تمام محبین اهل بیت علیهم السلام تبریک و تهنیت عرض مینماییم

در پناه حق و سایه هل بیت باشید
یا علی
حال و هوای خوبی داشت..
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۹ مرتضی اکبرزاده
خواندم..زیبا بود...
به امید ظهور..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی