پیش نویس ها

مجله اینترنتی

داستان های چند کلمه ای

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ق.ظ
کشیدن را ترک کردم. حالا دیگر اوضاع و احوالم خیلی خوب است. شیشه های خوبی می سازم...

باغچه

 باغچه بهترین جای حیاط بود، کسی نمی فهمید یکی زیرشه!

نا امید

ده دقیقه بعد، امداد رسید. کاش از درد در ته چاه خودکشی نمی کردم...

دزد بدشانس
چراغ خونه خاموش بود. گفتم خوابند. وقتی بهوش اومدم، جناب سروان بهم گفت: برق ها رفته بود...

هوسباز
دختره رو باز دیدم. تا خواستم پیاده شم برم سمتش، دیدم دستم لای در ماشینه...

ژیان قراضه
صدایی شبیه موتور سیکلت من داشت. وقتی باهاش تصادف کردم، فهمیدم چراغ سمت چپ ژیان قراضه سوخته بود...
 


(
نویسنده: کاظم لمسو)

منبع: پیش نویس ها



داستان های کوتاه-داستان های چند کلمه ای-داستان های ده کلمه ای-کاظم لمسو


فریلنسرینگ

نظرات  (۲۵)

جالب بود و البته تأمل برانگیز...
میسی که سر میزنید
پاسخ:
ممنون ازحضورتان...
لایک
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۰ حامد رضایی
بسیار جالب و قابل تامل به قول دوستان..
جالب وتفکر برانگیز!!!!
موفق باشید.
هوسباز کشش زیادی داشت وجالب بود بقیه هم با یه تقریب نزدیک خوب بودن
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۸ زهرا احمدآبادی
امیدوارم همیشه باتفکر راهمان راپیش ببریم ممنون از مطالب خوبتان
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ صادق سعدی پور
سلام
ممنونم از حضورتون
سلمان خان آزاد شده
چون بی گناه بوده
خیالتان آسوده
بازهم از این کار ها بکنید
بای
مرسی از اینکه ما رو دنبال میکنین..
مطالبتان خیلی متفاوت و جالب است...

زیبا بود ممنون
قشنگ بود،مخصوصا "نا امید"
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۷ سهیلا (کاتارسیس)
چه جالب.
وب جالبی داری
خیال مرگ وناامیدعالیییییییییی بود:-)
پاسخ:
ممنون از حضور شما...
VERY GOOD
ممنون عالی بود متشکرم
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۹ داوود شمایی
جدید بود و جالب
لایک
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۴:۵۱ جوینده ی حقیقت
جالبه
به من هم سر بزنید وتو نظرسنجی هم شرکت کنید
1fact.blogfa.com
پاسخ:
ممنون از حضور شما.
حتما در اولین فرصت.
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۲ مهران حسینی
خیلی جالب بودن...
تا حالا داستان های چند کلمه ی نشنیده بودم..
به هر حال خیلی خوب بودن...
ممنون..وب خیلی خوبی دارین..
می دونی این قسمت داستان و رمان خیلی خوبه 
پاسخ:
ممنون از حسن نظرتون.
چقدر این داستان ها جالب هستن... وب خیلی خوبی دارین
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۸ مرتضی شاه محمدی
داستان ها جالب بودن.
نقطه عطف همه آنها مرگ هست
نگاه نویسنده به مرگ زیاد از حده.
بدک نبود
خوب بودن.
ده کلمه ای؟؟؟ نشنیده بودم ولی جالب بودن..بابا دمش گرم.
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۲ مبینا رزقی
خیال مرگ-نا امید-باغچه
اینا خیلی خوب بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی